Sommar på bloggen

 
Sommartider hej, hej! Sommartider! Om två dagar är juni här, min sista månad som föräldraledig. I nuläget publicerar jag ett inlägg var tredje dag (jag mår bra av rutiner, okej), men under sommaren tänker jag publicera inläggen var fjärde dag istället. Och varannat inlägg kommer vara en throwback.
 
Jag har bloggat konstant mellan 2009 och 2012. Under min första bloggpaus 2013 mådde jag skit, men det hände också en hel del bra saker. En weekend i Göteborg och en roadtrip genom Norge, till exempel.
Mellan 2017 och 2019 har bloggpauserna kommit som ett brev på posten efter årsskiftet, och hållit i sig nästan ända fram till hösten. En hel del fint, och mycket somrigt har undgått att hamna på mitt digitala fotoalbum. Så som Lycksele 2017 och Furuvik 2018. 
Och det är dessa throwback jag tänkte slänga ut under sommaren. Började ju lite smått redan i april med Valborg (2017, 2018, 2019).




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback