Throwback: Valborg 2018


Hade inte varit så taggad för en Valborg sedan jag var barn. Jag var ledig och Kim jobbade. Var och handlade med Ivy. Hon fick godis och var så glad, men precis i entrén tappade hon påsen och allt hamnade på golvet. Blev så ledsen för Ivys skull. Aw. Det var bara att gå in och köpa nytt godis.
 
Precis som året innan hade vi vänner över, men några fler än då, och vi grillade. Gick och tittade på brasan. Ivy ville springa runt och klättrra upp på kullar. Sedan spelade vi När & Fjärran till sent. Fick spelet när jag var typ 10 och spelade det kanske en gång. Har spelat det desto mer som vuxen, haha.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback