Throwback: Valborg 2017

De kommande tre inläggen kommer jag tillägna Valborg. Jag har mysiga bilder från de tre senaste åren, vilka jag under samtliga hade bloggpaus. Vi börjar med 2017.
 

Egentligen skulle jag jobba hela dagen och sedan grilla hamburgare med mamma till middag. Det var under min och Kims paus, så jag bodde hos mamma då. Men det var så himla lugnt på jobbet att jag fick sluta tidigare, och efter middagen åkte jag hem till Kim. Ivy. Huset. Han hade sagt att jag var välkommen så.
 
Kim hade ett gäng kompisar över på grillning. De skulle precis spela kubb. Ivy satt i vagnen och tittade på. Sedan gick vi bort och tittade på majbrasan. Ivys första majbrasa.
Och en vecka senare bodde jag med min familj igen ♥




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback