Throwback: Valborg 2019


Idag är det Valborg. Nu vill vi att våren ska blomstra så att vi får sommar. Och att Corona ska dö ut för alltid.
 
Förra året gick vi för tredje året i rad och tittade på brasan vid Bussbyvallen. Men först jobbade jag. När jag slutade hämtade jag Ivy för att åka till Hemmakväll och köpa godis. Hon hade pratat hela dagen hos dagmamman (är det fel av mig att vilja förkorta det till dagis, då man förkortar förskola till föris?) om att köpa en såhäääääää stor klubba! Men väl på Hemmakväll ville hon hellre ha ett surprise-ägg.
Efter middagen och lite godis begav vi oss till brasan. Ivy kom inte riktigt ihåg föregående Valborgsaftnar så hon var väldigt taggad. Avslutade med spel hos Kims moster.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback