Away for the weekend

 
Denna helg kommer jag befinna mig i Östersund med filmkurs-gänget. Det betyder vara ifrån Ivy i ett och ett halvt dygn. Det blir en utmaning för både Kim och mig. För Kim eftersom han kommer att vara själv med henne hela helgen. Inte ens jag har varit med själv med henne så länge i sträck. Fast jag antar att han både kommer bjuda hem folk och in sig själv hos andra... För min del för att JAG KOMMER SAKNA HENNE MER ÄN JAG NÅGONSIN SAKNAT NÅGON! Ahhhhhhh! Kommer även sakna henne å mina brösts vägnar... Ni vet, de är ju vana vid att Ivy vill ha mat var tredje till var fjärde timme... så de kommer producera mjölk efter de vanorna with or without Ivy SÅ MINA BRÖST KOMMER VARA FYLLDA TILL BRISTNINGSGRÄNSEN OCH SE HELT PLASTIKOPERERADE UT! #pumpanddumpwontevenhelp
Ska i alla fall bli skönt att få sova en hel natt utan avbrott, på hotell dessutom. Kommer säkert vakna fem på morgonen i alla fall...

Hrm. Vi spelade in vår kortfilm på bussen hit, men eftersom jag skriver detta in advance så vet jag inte hur det gick. Jag är / var i alla fall fotograf, och jag hoppas att jag och alla andra är nöjda med allt filmmaterial. Kvällen kommer bjuda på liknande aktiviteter som förra helgen, dvs middag, bio och något filmrelaterat snack.

Mu.



▾ Sarah säger:

Förstår att de ska bli skönt o sova en hel natt utan avbrott :)

Svar: Blev dock en del avbrott iom att jag vaknade flera gånger under natten x)
Ida ☯ the sky under the sea

2015-10-03 ✖ 19:56:19
http://CheerSarah.devote.se
▾ Cassandra Haraldsson säger:

Härligt att åka iväg ibland :)

2015-10-04 ✖ 22:09:33
http://sensor.blogg.se/
▾ Julia säger:

skönt att komma iväg lite ändå :)

2015-10-05 ✖ 21:46:01
http://jjuliees.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback