Fullspäckad lördag

bildkälla - rymden

OMG. Är helt slut efter den här dagen! Började med att besöka Recycling Mums höstmarknad (de sålde begagnade barnkläder) med mamma. För sju plagg fick jag betala ynka 100 kronor. Fint.
Efter det: skrikfest med Ivy. Bara hon och jag. Så himla kul. Hon var superhungrig men vägrade ta bröstet. Fick handmjölka och mata med sked (Y).
 
Men för att få något sammanhang till bilden (najs budget btw): Från fyra har jag hängt med filmkursgänget (och därmed fått utmanat min socialfobi lite). De från Östersund är här över helgen, så vi var ute och åt med dem, sedan var vi på bio och såg Glada hälsningar från Missångerträsk. Den var väl rolig, men inte riktigt min typ av film. Hatar att skådespeleriet alltid är så obvious i de flesta svenska filmer (kanske för att svenska är mitt modersmål så det verkligen märks då det är på låtsas, I dunno). Innan vi gick hem höll Anna en kort föreläsning om att göra musikvideos, sedan försnackade vi inför morgondagens uppgift. Då ska vi på fyra timmar ha spelat in en färdig film. Spännande!
 
Soooo this weekend I'm busy, busy.



▾ Daniella 🌙 säger:

gillar inte svenska filmer av just den anledningen, att det alltid är så överdrivet.

Svar: Indeed!
Ida ☯ the sky under the sea

2015-09-27 ✖ 12:45:58
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Twiggy Lundberg säger:

Så himla roligt att du hittat det här! Är så glad för din skull :) Hoppas skrikfesten gick bra trots allt <3

Svar: Ja, eller hur! Aw :) Jo, det gick bra, det som var mest jobbigt var att jag hade en tid att passa och var tvungen att ha henne med mig... Men det gick bra till slut!
Ida ☯ the sky under the sea

2015-09-28 ✖ 10:01:31
http://shadowoftheday.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback