Hur går det med Marvel?

Bildkällor: 1, 23-11, 12, 13, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24
 
Våren 2016 fick jag för mig att jag ville se alla filmer i Avengers-universumet i ordning enligt tidslinjen. Och jag efterlyste en kompanjon. Ni kan läsa inlägget här. Nu är har det gått fyra år. Så alla (ingen) undrar hur det har gått.
 
Min kusin ställde upp och vi såg de två eller tre första, sedan försvann hon till Thailand i flera långa omgångar och jag tog upp tittandet med Twiggy (and her man Jason) istället. Vi kom till Avengers (2012) som jag sett en gång förut, men ville se igen men där tog det stopp. Twiggy och jag hade tänkt se Captain Marvel (2019) nästa gång vi sågs (vilket skulle ske under påskhelgen) men Covid-19 hände. Och grejen är att jag är en sån som gärna ställer tusen frågor under filmer som dessa och inte pallar se dem själv. Dessutom har det släppts typ femtioelva filmer till sedan 2016 så jag antar att jag kommer hinna dö innan jag är klar. 
 
Och det mina vänner, är hur det går med Marvel.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback