SÖKER: Marvel-maraton-vän

Bildkällor: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12

Såg Ant-Man (2015) med Kim häromdagen. Jag gillade den. Jag är inget jättefan av superhero-filmer, men om jag måste välja mellan Marvel och DC väljer jag Marvel. Mest på grund av humorn. Det jag sett från DC är så mörkt att jag inte orkar.... gah... I need a laugh! Och Ant-Man var rolig. Kunde dock inte undkomma att lägga märke till alla referenser till andra filmer/serier inom samma franchise, ur vilken jag sett... typ två? Blev nyfiken på hur många filmer det egentligen finns och... Haha, alltså... Var tvungen att googla "How to watch Marvel movies". Hittade denna bild. OCH NU VILL JAG SE ALLA MARVEL-FILMER! I ORDNING! Men inte serierna. Eller X-Men (såg första och den var skitdålig).

Skulle va fint att se filmerna med någon. Anyone? Be my Marvel companion! Avnjut totalt 25 exlusiva sofftimmar uppdelat på tolv gånger (självklart inget maraton, 'cause damn, nobody got time for that! Herregud, orkar knappt se klart en film utan att bli rastlös) med Ida, det vill säga jag! Woho! Party! Vilket erbjudande! Men om du hatar folk som måste snacka (dvs slänga in kommentarer här och där) under filmens gång är detta inget för dig. Synd.
Okej. Nä. Är helt inställd på att få se dessa filmer själv. Kim vill inte, eftersom han har ett uttalat hat mot alla Marvel-filmer (utom X-Men). Kanske kan få sällskap av Ivy. Och katterna... Haha.

Scheisse... Detta känns som ett uppdrag dömt för att misslyckas.



▾ Daniella 🌙 säger:

Hade jag bott närmare då hade jag velat haha!

Svar: Kul! Känns som att alla som skulle tänka sig att bli min Marvel-vän bor i Narnia eller nåt, haha ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-13 ✖ 17:54:09
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Twiggy || Z A L O N I A . C O M säger:

Jag skulle gärna se!

Svar: Kul! Synd att vi inte bor närmre :( Fick med min kusin i alla fall, så vi har sett första nu :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-15 ✖ 13:02:34
http://zalonia.com
▾ ajlimullersandvik.blogg.se säger:

Du är inte Umeåbo då? Så himla roligt det hade varit!! :-D

Svar: Tyvärr, men bor inte alltför långt ifrån (Örnsköldsvik) ^^ Min kusin ställde dock upp på detta :)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-04-17 ✖ 09:50:34
http://ajlimullersandvik.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback