Twiggy | Part 1


Jag har tagit mig tiden att gå igenom gamla bilder, mer specifikt alla Twiggy-meets genom åren. Twiggy är min bästa vän. Allt började med en kommentar på min blogg (se ovan) och nu har vi varit vänner i drygt 8 år. Time flies. Tänkte därför att det skulle vara kul att göra ett litet fotoalbum från alla gånger. Det visade sig vara en del, så det får bli två (om inte tre) delar! 

 
9 juni 2012. Ett halvår efter att vi började snacka träffades vi för första gången. Twiggys var i Ö-vik över dagen. Vi sågs inne i stan och jag hade Kim med mig pga social fobi deluxe.

Blogginlägg: Weekend number 23 (ja, Twiggy hette Linnea då)

 
27 juni - 2 juli 2012. Twiggy hade precis tagit studenten och min praktik var slut så jag åkte upp till Skellefteå en vecka. Jag hade fortfarande extrem social fobi och måste ha upplevts som världens tråkigaste människa. Förstod inte hur Twiggy ville vara kompis med mig efter det, haha.
Vi gick på bio, såg Amaranthe live och festade. Det var skitkul! En av dagarna bjöd Twiggys mamma oss på lunch. Det blev tyvärr enda gången jag träffade henne, och så här i efterhand är jag ledsen över att vi inte tog oss tid någon av de andra gångerna vi var där.

Blogginlägg: Skellefteååå 
 
 
27 - 28 april 2013. Tredje gången gillt blev det inte "awkward och stelt" (för min del alltså). Två nätter, grillat och en liten fest.
 
 
31 maj - 2 juni 2013. Första sleep-overn hos oss! Kim och jag hade nyss flyttat ihop. Var ute på Merry Can (som tyvärr inte finns längre, snyft) och hade en av mina bästa utgångar någonsin. Vi sjöng Avenged Sevenfold-låtar hela vägen hem sedan... Oh lord...
 
 
23 - 25 augusti 2013. Hemmagjord pizza och film. Spel och fika hos mamma. Grillat och Game Cube. Trevlig helg och många fina bilder.
 
 
7 - 9 november 2013. Avenged Sevenfold live! Vi båda hade sett dem en gång var tidigare innan vi lärde känna varandra. Denna gång köade vi från kvällen innan. Vi drack groggar på ekologiskt gin och lekte jag har aldrig med en tredje person (resten av gänget var smarta nog att sova, haha).

Blogginlägg: Sömnlösa för Sevenfold
 
 
29 december 2013 - 1 januari 2014. Firade nyår i Skellefteå. Jag skrev om det nyligen.
"Jag var 100% anti-fest och fylla. Film och soffmys, tack."
Hamnade på en liten fest ändå. De hade Lindor-kulor på bordet och jättefina katter.

Typ blogginlägg: Der letzte tag
 
To be continued...




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback