Äntligen sandaler!

 
Nu är det sommar! Sandalväder! Inleder inlägget precis som för 4 år sedan, men skillnaden är att jag nu funnit värdiga ersättare. Det gjorde jag redan för två somrar sedan, men jag bloggade inte då och sedan glömde jag bort. Men faktumet att de fortfarande glädjer mig inför en tredje säsong måste ju betyda att jag hittat rätt.
 
De är svarta och har lagom många remmar. De har metalldetaljer, och en rem mellan tårna. De har ingen dragkedja, men kan dra remmen över hälen utan att spänna ut spännet. Och de var inte direkt billiga, men efter att ha letat med ljus och lykta i så många år kändes en femhundring ganska rimligt pris att betala när det väl kändes rätt. Jag tror faktiskt att jag gillar dessa mer än de från 2009. Vilken sandallycka. 
 
De är från Topshop, men detta var som sagt två år sedan.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback