I've got 99 problems, and sandals ARE one of them


Nu är det sommar! Sandalväder! Synd bara att de enda sandalerna jag vill ha inte finns. Längre.

Kolla in sandalerna till vänster. De är de perfekta sandalerna imo. Dragkedja. Mellan tårna. Remmar, men inte för många. Perf. Jag köpte dem på H&M sommaren 2009 för billigt. Fyra år senare dog de. Jag sörjer.
Redan sommaren efter jag köpte dem lossnade ena tåremmen då jag helt reckless snubblade på en trottoarkant #drunkaf. Men jag räddade dem. Igen och igen och igen. Varje gång de gick sönder. Tillslut kunde de inte räddas mer.

Våren 2014 fick jag fnatt och ville ha såna-som-jag-har-på-mig-på-bilden-till-höger jättemycket. Konstigt eftersom de är jättefula egentligen. Anyways. Hittade såna och levde lyckligt hela 2014. Förmodligen även förra sommaren, eftersom det var de enda skorna jag kunde ha #preggofötter. Men nu vill jag bara ha mina perfekta sandaler från 2009. Hittar inga andra som är lika bra. De är inte mellan tårna. De har fel remmar. De har ingen dragkedja, bara jättedryga spännen. BLÖH. Hade jag vetat detta hade jag köpt minst fem par av dessa *pekar på de perfekta sandalerna*.

#1stworldproblems



▾ Bunny Therése säger:

Sandaler är skitsvååååårt! Hade också ett par älsklingar som jag hade i flera ååååår, och de åren var fyra år sen nu, och NU har jag hittat ett par som ser bra ut på bild.. har alltså inte fått hem dem än HAHAH dör sandal-döden.

Svar: Haha, the struggle is real! Hoppas de var helbra i verkligheten också. Hittade inga ersättare till mina denna sommar heller... :'(
Ida ☯ the sky under the sea

2016-05-31 ✖ 10:36:23
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Daniella 🌙 säger:

Jag vill verkligen ha sandaler men tycker att jag har så fula tår :(

Svar: Men :( Om du verkligen vill ha sandaler borde du ha det, sluta tycka dina tår är fula (lättare sagt än gjort jag vet). Jag har en jättestor leverfläck på en av mina tår som jag hatar, vill ta bort den men tills dess försöker jag acceptera / ignorera den. Vägrar låta mitt komplex för den hindra mig från att va barfota.
Ida ☯ the sky under the sea

2016-05-31 ✖ 18:37:39
http://vapenbroder.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback