Morning by the sea // Evening in the forest

 
För ett år sedan var jag i slutskedet av min graviditet med Luna, och den 9 augusti 2019 förevigades detta i fina foton. Jag kom i kontakt med en kompis kompis som är hobbyfotograf och gör en del fotojobb. Hon fotograferade mig på förmiddagen vid havet. Samtidigt hade en annan vän hört av sig och erbjudit sig att fota mig lite för kul, och vi sågs på kvällen.
Det blev en högintensiv dag och jag var helt slut efteråt, men är oerhört tacksam över dessa bilder. 
 
Jag gjorde aldrig någon gravidfotografering med Ivy, för det kändes oviktigt då och det är heller inget jag ångrar, men eftersom jag kände / känner att jag förmodligen inte kommer gå igenom ännu en graviditet ville jag ha en fotografering denna gång. Och det var riktigt kul. Att få leka modell, jag och min kula. 

Anade att det skulle ta ett tag innan jag orkade gå igenom alla bilder, men att det skulle ta ett helt år var jag inte riktigt med på. Tänkte bjuda på ett urval nedan.
 
Kvällsfotografering i skogen.
Foto: Stina Sjölund
 
 
Förmiddagsfotografering vid havet.
Foto: Beatrice Jonsson
 



▾ Kim säger:

Va fin bilder! ser fram emot att ta bilder på min kula när den har växt mer! ;)

2020-08-27 ✖ 16:57:53
http://graviditets.blogg.se
▾ Bunny Therése säger:

Åååh så fina bilder!

Svar: Tack <3
Ida ☯ the sky under the sea

2020-08-28 ✖ 10:41:16
http://bunnydrugz.blogg.se
▾ Mamma säger:

Fina bilder toppen!

Svar: Visst ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2020-08-28 ✖ 19:54:06

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback