Preggo fashion!

 
Mina favoritoutfits från i sommar!

Det är rätt tacksamt att vara gravid på sommaren, rent modemässigt. Kanske inte när det är 30 grader varmt, men då är det väl aldrig lätt att klä sig. Här efter Norrlandskusten var det dock mestadels en sval sommar.

Här kommer en lista på vad jag tyckt om att ha på mig under min graviditet.
› Lång eller midi-kjol som går över magen, tillsammans med en croptop. Tight överdel till en vid kjol och vice versa. 
› Klänningar! Både tighta och vida sådana, men aldrig kortare än strax ovanför knäna.
› En kombo av ovannämnda; En croptop över klänningen.
› Mina gravidtights tillsammans med en lång överdel. Äger dessvärre inte så många oversized överdelar som täcker min mage.
 
Färgskala: Har fallit hårt för "fula" färger som senapsgult, rostig orange, brunt och beige.
Skor: Sneakers! Har även jättefina sandaler, men har haft så lätt att få ont i fötterna nu under graviditeten, så dessa har jag undvikit.



▾ Bunny Therése säger:

Så himla himla fin!

Svar: Tack <3
Ida ☯ the sky under the sea

2019-08-23 ✖ 07:54:26
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Karin säger:

Så fin <3

Svar: Tack <3
Ida ☯ the sky under the sea

2019-08-28 ✖ 22:13:09
http://forevermore.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback