Gatufesten

 
Det visade sig att vi flyttade till ett mycket trevligt kvarter. Varje år i augusti anordnas nämligen gatufesten på vår gata vartannat år, och på gatan ovanför vartannat. Vi grillar och äter tillsammans. Kanske blir det en och annan lek. I år fick barnen turen att bada bubbelpool också.
Tack vare graviditeten var jag dock sjukt himla trött och otaggad, men i slutändan tyckte jag ändå att det blev mycket trevligt. Och Ivy hade kul. Hon hängde med granntjejen och fick väldigt mycket godis.
 
Från och med nu är jag förresten rätt spänd. I skrivande stund är jag i Vecka 37+6, precis som på dagen då Ivy föddes. Det kan verkligen hända när som helst nu. Samtidigt har jag en känsla av att den här bebisen vill stanna kvar lite längre. We'll see...




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback