Bubblegum & Blood


Har redan offentliggjort min nya hårfärg på Instagram, so here's one for le blog. Äntligen färg igen! Jag har haft delvis eller helt färgglatt hår sedan 2010 och jag älskar det. Nästan så att jag inte ens klarar av att vara utan färg. Var så himla less på det bruna jag haft genom hela 2016, som dessutom blivit tvärrandigt av alla omfärgningar. LOL, snyggt. Men nu så. Rött och rosa! Awesome! Min kompis Izabell (som numera jobbar på min favoritsalong Ödlan & Brorsan) fixade det åt mig. Love it! Kopierade min favoritmodebloggare rakt av bara #noragrets



▾ Bunny Therése säger:

LOVE IT!

Svar: Tack :D
Ida ☯ the sky under the sea

2016-10-09 ✖ 01:22:34
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Anonym säger:

Hej! Googlade på elefantöra sticklingar o du dök upp där och hade svårt att få tag i skott? Tidochrum på instagram, en retrobutik i Årsta, säljer och alla pengarna går till behövande barn! De skickar på posten 😀👌🏻

Svar: Åh, tack för tipset! ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-10-10 ✖ 23:08:39
▾ Ylva säger:

Grymt snygg färg!!

2016-10-12 ✖ 15:52:56
http://ylvwes.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback