Tjugoåttonde februari

 
Igår var det den 28:e februari. No shit liksom. Idag utnyttjar årets extradag med att uppmärksamma gårdagens anniversarys.

7 år sedan jag började blogga
Den 28 februari 2009 hade jag varit trött på Bilddagboken.se (nu Dayveiws) ett tag och bestämde mig för att börja blogga istället. Kanske blev jag inspirerad efter att ha läst Kensas i ett halvår.
Min dåvarande blogg hette i d a w e, och jag hade den i fyra år. Anledningen till att jag sa hej då till i d a w e var en lång bloggpaus under 2013, för när jag väl blev sugen på att ta upp bloggandet igen var en nystart det enda rätta, annars är jag en sådan som gärna håller fast i mina arkriv.


1 år sedan Kim och jag bytte 56m² och snedtak mot 93m² med balkong
Och vi har ännu inte kommit i ordning! Skandal! För mycket yta och för lite pengar / tid / vilja / fantasi. Hallen är fortfarande helt oinredd, kontoret är kaos, Ivys rum likaså och sovrummet är oinspirerande. Men jag har idéer, massa checklistor, ett köksbord som står och väntar på att bli slipat, och vardagsrummet är i alla fall fint.
Men kan inte låta bli att sakna fina, lilla Ås...


1 år sedan my / our last downfall
I'm still mad, still broken
I started it, but you made it worse

I just wanted to be alone
It was the worst day, but you made it worse

And let's just say you know nothing



▾ Alice Lindström säger:

Ojjj vad länge du bloggat!

Svar: Jo, det är ett tag haha.
Ida ☯ the sky under the sea

2016-03-01 ✖ 11:49:56
http://bilderbyalice.blogg.se/
▾ linah säger:

va länge du bloggat:D!

Svar: Haha ja, det är ett bra tag!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-03-01 ✖ 12:03:56
http://nouw.com/linaheve

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback