Septemberflickornas födelsedagar

 
Luna fyllde 1 år den 2 september. Det blev inget storslaget 1-årskalas, utan en lugn dag hemma med familjen eftersom vi var sjuka. Vi var bara lite förkylda, men det räcker gott och väl under detta corona-år. Det blev några presenter och lite fika. Luna fick en liten tårta som hon mumsade i sig massor av. Mysig dag.
 
Lördagen som följde (5/7) kom mamma / mormor och firade inte bara Luna, utan också mig eftersom jag fyllde år den 7 september. Det blev några fler presenter och lite mer fika. 
 
Och på söndagen bjöd vi över Kims släkt. Luna blev lite blyg och delvis förskräckt över alla människor som kom, men hon blev väldigt glad över sina presenter. Och jag fick några presenter i ät- och drickbar form.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback