Life right now be like:

 
Ojdå. Råkade visst skita i bloggen i en eller två veckor. Fyllde år, jobbade och var på utflykt osv osv.

Har panik över jobbet. Jagar timmar för att få lön.Vantrivs men skrattar för dom jag jobbar med är bra. Söker jobb, men kanske för få. Jag får ändå nej på nej på nej så vad spelar det för roll? Hatar att ringa, men det är ändå bättre att få ett nej på en gång än att sitta och hoppas i veckor för att sedan få det där mailet ingen vill ha. På telefon sveper de in nekandet i en mysig liten filt när de hänvisar till framtiden, några dörrar lämnas på glänt. 
 
Har skaffat mig ett beroende i form av Tradera. Letar begagnade barnkläder som alltid kostar det dubbla i slutändan tack vare frakten. Älskar barnkläder. Fina i brunt, beige, gult och grönt. Ivy vill ha färgstarkt med glitter och prinsessor och magi så det får hon, men Luna kan jag klä hur jag vill.
 
Jag skriver blogginlägg i tankarna och är taggad. Men när kvällen kommer är jag trött och vill helst bara lägga mig i soffan med min vän Netflix. Är det hösten? Är det PMS? 
Har så mycket jag vill göra, men istället gör jag inget. Vill på dagen för en gångs skull, men då är jag upptagen med att krama min 1-åring, och det är faktiskt det bästa jag vet.
 
Men mina bloggplaner finns, och de lyder:
♥ Min och Lunas födelsedag.
♥ Uppföljning av min hy.
♥ Summer bucketlist 2020: Redovisning.
♥ Burger King-musik.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback