Förevigt en blomma på handen

 
Jag har äntligen tatuerat mig igen! Det tog två sessions hos en lärling (Martin på Big Street, Örnsköldsvik) för att få min första tatuering i färg. Det känns så ovant med färg. Älskade den i bara svart, men goddammit, jag måste stiga ur min comfortzone. För samtidigt känner jag att jag vill ha fler tatueringar i färg, och gärna i traditionell / old school stil.
Mina tatueringar har i alla fall utom ett en betydelse, men inte denna gång. Den här är bara för syns skull. Har hur många tatuerings-idéer som helst i huvudet men valde att vara spontan och gå på den senaste, haha.
 
På 9 år har jag lyckats samla på mig 9 stycken tatueringar (eller 8 beroende på hur man räknar) och nu är den 10:e på plats. Och imo är det alldeles för få. Jag har en tanke om att jag vill dubbla mitt antal tatueringar innan jag fyller 30, och enligt mina beräkningar måste jag därför skaffa ny gadd var tredje månad. Med tanke på hur segt det har gått hittills är jag skeptisk, men försöka kan en ju iaf. Idéer har jag gott om. 




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback