Sometimes I feel blue

 
Jag skulle aldrig ha sagt något om mina långa, friska naglar. För i samma stund jag skrev det inlägget började mina naglar falla sönder. Så nu är de korta, torra och skivar sig. I couldn't even have that joy, could I?
 
Men korta naglar kan vara fint också. Speciellt när de är målade i den finaste blå färgen en kan ha på sina naglar. Stockholm från H&M.
De levererade samma färg redan när jag gick i nian, men sedan bestämde jag att jag bara skulle ha nagellack från bra märken. Typ OPI, China Glaze och Deborah Lippmann. Sökte och sökte efter en duplicate bland dessa märken, men förgäves. Sedan dök nyansen upp på H&M igen, and I was like fuck it. Jag behöver ett perfekt blått nagellack i mitt liv, H&M eller ej. Och vet ni, det är faktiskt jättebra. Almost a one coater.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback