Let the ocean take me

 
Den här låten slutar aldrig vara bra. Det var Kim som fann den först. Han lyssnade mycket på den under vårt uppbrott 2017. Det vet jag för vi delade hem och jag kunde inte bara förvinna. Jag gillade den, men det var hans låt. Jag tog över den lite senare, och den har haft en given plats i min spellista i nästan tre år nu. Allt är bara perfekt. Piano-introt, post-hardcore at its finest, underbara clean vocals, och en text som bara damn-them-feels. 

Well don't lean on me 'cause I am falling, please don't fall with me
I really need you here
I need you, so don't leave
And don't count on me 'cause I am drowning, please don't drown with me
Just hold me in your heart Let the ocean take me

Fast nu ser jag att det inte alls var Kim som fann den först. Enligt en av mina Spotify-listor lade jag till låten redan 2016-05-16. Där ser man. Ville bara säga det eftersom det känns som att jag bara snor all Kims musik då jag inte orkar gräva efter nytt på egen hand.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback