Midsommar 2020

 
Hela världen är ett enda kaos just nu - for better or for worse, men årets midsommar var nog min bästa hittills. Underbart väder och mycket glädje.
 
Började med en promenad med Luna till mamma. Plockade med mig lupiner efter vägkanten till henne. Snart kom Kim och Ivy. Fikade pavlova med jordgubbar. Hemma väntade våra gäster. Kims vänner. Vi hängde på vår fristående trall som äntligen efter två år fått sig en paviljong och en lastpalls-soffa. Vi grillade. Åt mer än vad vi behövde. Spelade spel och åt rabarberpaj in på småtimmarna. Helbra.
 
Sedan på midsommardagen tog jag en promenad med Ivy för att plocka ängsblommor och lupiner efter vägen. Så himla mysigt.



▾ Bunny Therése säger:

Så fiiint, sommaren <3

Svar: Åh ja, lever för sommaren <3
Ida ☯ the sky under the sea

2020-06-28 ✖ 10:11:56
http://bunnydrugz.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback