Throwback: Lycksele 2017

 
Efter att jag tagit med Ivy till Borås Zoo ville Kim också åka och titta på djur med vår dotter. Och jag fick följa med. Vår första lilla familjesemester.
 
Vi bilade till Lycksele en morgon i augusti. Ivy sov hela vägen. Vi bodde på Hotell Lappland och hade två dagar på djurparken. Första dagen tittade vi på så mycket vi hann med och avslutade i lekparken där Kim och jag fick turas om att klättra med Ivy. Andra dagen tittade vi på det lilla vi missat, samt våra favoriter. Kim fotade helt grymma bilder denna dag. Dag två blev kort. Det började regna, men vi kände oss ändå nöjda. Stackars Ivy hade fått myggbett vid ögonen, och ena ögat var helt svullet. Vi shoppade på Dollarstore innan vi begav oss hemåt, via Umeå denna gång.
 
Fin minisemester i slutet av sommaren.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback