1 0 M Å N A D E R

 
2 juli 2020 ♥ 10 månader
 
Nu har jag börjat jobba och Luna får istället umgås med pappa om dagarna. Det är bra, Luna älskar pappa Kim.
 
Månaden som var lärde sig Luna att ställa sig och sätta sig upp själv. Inte jättekul när en försöker natta henne, eller när hon står vid soffkanten och tigger yoghurt av en under frukostintaget. När hon ser någon annan äta ska hon också äta, annars blir hon lite sur. Att äta är nog Lunas favorithobby. Titta på Babblarna är också skoj, men allra bäst är nog Baby Shark ändå. Hon älskar den där gosedjurshajen med tillhörande soundtrack.
 
När Luna ler ser vi nu hennes tänder klart och tydligt. Fyra har blivit fem. Två nere och tre uppe. Så gulligt. Och så ont när hon bits. Jag slutade ju amma för en dryg vecka sedan, och tänderna var 100% varför. Det känns lite ledsamt, men är ändå tacksam över att det gick så länge. Nu får jag njuta varje gång hon säger "mamma", vilket är bra mer sällan än vad hon säger "babba"
 
Nu ska vi ha en underbar sommar tillsammans ♥



▾ Denise Taylor säger:

Så fin hon är!

Svar: Visst! Är så kär i henne *v*
Ida ☯ the sky under the sea

2020-07-18 ✖ 11:30:50
http://taylorsroom.blo.gg

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback