4 m å n a d e r

 
2 januari - Luna 4 månader
 
Nu börjar hon bli stor! Vi firade månadsdagen med att hälsa på Saga, Ivy och Lunas tremänning. Hon föddes bara 25 dagar efter Luna, och var på besök här i norrland (tillsammans med sina föräldrar såklart). Dagen efter lade jag Luna på mage på sängen, och snart hade hon rullat över till mage. Och på golvet hos mormor i lördags kom något slags joller, och sedan dess har hon knappt varit tyst. Video på det finns i Luna-höjdpunkten på min Instagram.
 
Luna är fortfarande en väldigt glad bebis, men allt som har med sömn att göra är fortfarande detsamma. Har vi tur somnar hon i vagnen eller i bilen och fortsätter sova några timmar. Eller så blir det som idag. Vaknar på promenaden, somnar bara i enstaka kvartar vid bröstet. Och tyvärr är nätterna då hon vaknar 2-3 gånger mellan 00-07 fler än de hon sover 5-timmarspass.
 
Är i en väldigt trött period själv. Börjar bli lite less. Egentligen inte på att vara hemma, men när jag är hemma så pass mycket och ser allt jag vill fixa och dona med blir det jobbigt. För jag lyckas knappt vika tvätt. Har i alla fall börjat gå promenader igen, vilket känns skönt.



▾ Twiggy säger:

Awww, alltså bilden på hon och Ivy <3

Svar: Eller huuur :D<3 Ivy är charmigt adorable!
Ida ☯ the sky under the sea

2020-01-08 ✖ 03:18:05
http://nouw.com/criticaldarling

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback