God jul önskar vi er alla


Bryter tystnaden med en julhälsning. Lite jul ska jag väl ändå kunna bjussa på här i bloggen. Tycker jag ändå fått in lite jul i hemmet. Är jag Team beige och natur eller Red all the way? Jag står nog mitt emellan. Älskar beige och natur, men hos mig vill jag gärna ha röda små färgklickar. Det verkar ha kommit med husinköpet.
 
Granen är klädd med Luna i åtanke. Så klåfingrig som hon är var aldrig Ivy. Inte för att ornaments i midjehöjd och uppåt stoppar henne från att dra trädet både åt höger och vänster. Var nära på att ge upp och plocka ner den dagen därpå.
 
Jag är fortfarande rätt stressad och låg, men julen håller jag kär och det finns bara en person i detta hushåll som är mer taggad på julafton än jag. Gissa vem... Rätt svar är såklart Ivy, who else? Det gör mig varm och jag älskar hur julglädjen fortsätter genom barnen. Inte för att den någonsin lämnade mig ;)
 
Hoppas ni får en fin och mysig jul trots att det kanske bli lite annorlunda i år.
Tror inte direkt på några underverk för kommande år, men låt oss i alla fall få hoppas ♥



▾ Alice säger:

God jul från (inte ens nästan) snöiga Borlänge! :)

2020-12-24 ✖ 10:55:00
http://https://miranodesign.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback