Min önskelista 2020

 
Om 26 dagar fyller jag 28 år (men shit va gammalt, fast samtidigt hallå-jag-är-ju-inte-alls-30). Så jag har gjort en önskelista precis som så många gånger förut. Det får man.
 
Min önskelista 2020:
  
♥ Bluetooth-hörlurar - gröna från Sudio
För att det är 2020 och sladdar som fastnar i diverse hörn och lådhandtag så att hörlurarna åker ur öronen är ett problem vi inte behöver i dagens moderna samhälle. Jag har blivit arg 100 gånger för mycket redan. Nack-snöre är absolut nödvändigt, jag vill inte riskera att tappa bort den ena hörluren. Och jag vill heller inte se ut som ett fån (ja, jag menar airpods).
 
♥ Stabilo Pen 68 Pastel Collection
För att jag vill ha färg nr 59 (ljuslila) som tydligen är helt omöjlig att hitta bland singelpennorna för styckepris. Jag har den som Stabilo Point 88, men med 1mm spets måste en tydligen beställa från Tyskland. Eller köpa Pastel Collection. I'll do the latter.
 
♥ Mina favoritparfymer
För att typ alla utom 1 och en tiondels flaska är slut. Det är då: D&G3 L'impératrice, Larph Lauren Big Pony 1 (rosa) och Big Pony 2 (blå) samt Jennifer Lopez Live Luxe. Älskar dem alla. Sååååå goda!
 
♥ En cykel - typ denna
För att min halvkassa mountainbike från 2005 inte är en rimlig cykel för en tvåbarnsmamma på snart 30 bast. Jag vill ha en damcykel med pakethållare och korg.
 
Och några last minute add ons:
Velour-mysbyxor & en gul tisha från Gina Tricot, samt typ alla nagellack från Holo Taco.
Fast alla linear rainbow holos, alltså de jag vill ha mest, är sold out. Misa sad face. Men då kan jag i alla fall mysa runt hemma som emo-versionen av en Mean Girl.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback