T R O C A D E R O

 
Jag har ingen aning om varför jag ens kom på tanken, men här är i alla fall mina Trocadero-inspirerade naglar som jag målade i augusti. Provade två olika, först min orginaltanke, sedan även en ruffian, där jag föredrar den senare. Trivdes dock inte alls i den här färgkombon på naglarna, men det var kul att prova i alla fall!

Gul: OPI - Exotic Birds Do Not Tweet
Röd: OPI - Big Apple Red
Grön: OPI - Envy The Adventure
Blå: H&M - Stockholm



▾ Karin säger:

Jag älskar den läsken och detta är så himla coolt!!

Svar: Åh ja, Trocadero är så gott! Tack!!
Ida ☯ the sky under the sea

2019-09-09 ✖ 21:45:32
http://forevermore.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback