Jane The not so Virgin anymore

Bilder via IMDb
 
När jag var gravid med Ivy (våren 2015 med andra ord) började jag se en serie vid namn Jane The Virgin. Älskade serien så mycket att jag skrev ett inlägg på bloggen om det.

Mitt och Janes liv är - och var även då - som natt och dag, men jag älskade att se en serie om en tjej i min egen ålder (Jane var 23 och jag skulle fylla 23 samma år) efter alla high school-serier jag fastnat för (som jag också älskar), och som dessutom - precis som jag - var gravid (om än under helt olika förutsättningar).
 
Därför blev jag såklart superglad då jag såg att Netflix släppt den femte säsongen! Jag fattade dock inte att det var den sista (känner igen att jag läst det för länge sedan, men vid det här laget hade det fallit i glömska). Inte förrän Chapter 99 - intervju- och recapavsnittet. Och nu är det över.
 
Så jag gjorde vad som bara är naturligt. Jag började om från Chapter 1.
 
Ska bara se om första säsongen medan jag velar över vad jag ska se härnäst. Fortsätta beta av Gilmore Girls kanske? Eller How To Get Away With Murder som jag tappade för ett tag?
Anywow, gillar ni drama (!), romantik, och en gnutta crime blandat med en lite humor och telenovela-associationer - då ska ni se denna serie.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback