Bryssel ♦ Belgien ♦ 2016

 
Bryssel ♦ Belgien ♦ 2016
 
Jag har inte lämnat Sverige sedan dess. November 2016.
Lögn. Tre timmar i Helsingfors, Finland, 190206 i minusgrader. Ville ha mer. Fick inte mer.
 
Vill bara ta med Luna och dra. Vart som helst. Kräver inte många dagar. Begär inte ens bra väder. Behöver bara andas annan luft.
 
 
Mitt mål var att lämna Sverige minst en gång per år, starting 2013.
UK, Norge, USA. Drog till Thailand 2014 och kom hem 2015.
 
Sedan hände 2017. Nej, inte Ivy, hon föddes 2015. Ivy hindrade mig inte från att åka till Belgien.
Nej. Biljäveln hände. Jag köpte min första bil och bilar äter sparpengar.
"Må du brinna i helvetet", sa hon och skaffade en till, annan biljävel. Må den vara skonsammare mot min sparbössa.
Just. Vi köpte hus också.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback