Välkommen in

 
 
Fler bilder på Farstun / Där-man-går-in.
 
Eftersom vi har en väldigt liten hall är förvaringsmöjligheterna begränsade. Vi har utnyttjat väggytan till fullo. Vi har hatthyllor (från Rusta) att ställa skor på. Bakom dörröppningen ner till källaren har vi två Trones från IKEA för vantar och mössor. Ivy har egna krokar, målade i samma färg som väggen. Och i somras kom jag på den smarta idén att använda IKEAs duschhandtag Omtänksam som skoställ. Hade varit på jakt efter en sån lösning så länge när jag snubblade över dessa. Helt perfekt.
Den lilla träfärgade byrån är också från IKEA. Där har vi diverse småsaker, som reflexer och solglasögon.
Sen ska jag försöka hitta ett begagnat skoskåp att ha i källaren precis vid slutet av trappan, för trots mina lösningar får alla mina skor inte plats, haha. Jag vill ha så lite framme som möjligt, men fortfarande nära till hands.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback