H a l l o w e e n

 
Från och med i år älskar Ivy Halloween (eller Hawoween som hon säger). Hon har tjatat om Halloween sedan slutet av september (är det Halloween idag, mamma?) och allt hon vill klä ut sig till (skelett, häxa, monster, katt, spöke och Elsa från Frozen).
 
Vi firade på fredagskvällen (pga more convenient) med Halloween-middag (nuggets och pommes i Halloweenformer från Lidl, bästa), utklädnad och Ivy fick massa godis.
Att klä ut sig är det jag gillar mest med Halloween. Året då Ivy föddes var vi karaktärer från Den lilla sjöjungfrun. Jag har oftast varit allt annat än traditionell (panda, Sailor Moon, tuggummiautomat, inmate) så i år fick det bli häxa, mest för att jag inte orkade göra något mer avancerat. Ivy fick en La Catrina-klänning och Luna fick vara en pumpa.



▾ Twiggy säger:

Fantastiska bilder! :D Och vad coolt att Lidl hade halloween-formad mat! Det hade jag också velat ha ;)

Svar: Tack <3 Åh ja, de har Halloween-mat varje år veckan innan Halloween. Älskar det. De kör ju på lite olika teman varje vecka ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2019-11-04 ✖ 07:42:51
http://https://nouw.com/criticaldarling

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback