2 m å n a d e r

 
Egentligen bloggar jag lite för sällan för att publicera Lunas månadsfoton varje månad, speciellt då det nästan enbart blivit bebis- och graviditetsinlägg sedan jag började blogga igen. Men, jag vill. Och Ivy fick ju det (glömde dock 2 och 5 månader). So, here we go.
 
Den här månaden har jag blivit mer bekväm i att vara mamma åt en bebis igen (en hinner glömma en hel del på fyra år). Luna är mer vaken och har börjat le. Det är så fint! Glad bebis! Hon sover bra i vagnen (försöker promenera minst fyra gånger i veckan och har skaffat en ståbräda till Ivy så hon också kan följa med, men går helst själv om jag får välja), och ännu bättre i bilen. Hon är en jättesnäll och lugn bebis, bara lite smågrinig om kvällarna (då duger nästan inget). Förra veckan sov hon sig genom en hel natt! Från midnatt till 07-ish! OMG! När jag vaknade kändes det lite som att ha vunnit på lotto. Det var en engångshändelse, men inte mindre skönt för det.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback