♦ S n a k e y ♦

 
Har glömt att visa min snakey ju. Tatuerad i augusti 2018, av Hanna på Big Street Tattoo i Örnsköldsvik. En påbyggnad på Deathly Hallows-symbolen som jag gjorde 2014, också gjord av Hanna. Älskar den. Älskar Harry Potter och ormar med. Har även ett får och en katt på samma arm, så kanske ska fortsätta på djurtemat. I så fall önskar jag min en späckhuggare, för det är mitt favoritdjur.



▾ Denise Taylor säger:

Snygg ju! Längtar tills jag kan tatuera mig igen :D

Svar: Tack! Haha jag med! Tekniskt sätt får jag ju nu, men väntar på bättre ekonomi haha ;)
Ida ☯ the sky under the sea

2019-12-11 ✖ 07:46:33
http://taylorsroom.blo.gg
▾ Bunny Therése säger:

Jättefin! :D

Svar: Tack!
Ida ☯ the sky under the sea

2019-12-11 ✖ 10:33:26
http://bunnydrugz.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback