Julen 2018

Nu är det jul igen! Vi är mitt i december, då är det god tid att blicka tillbaka på förra årets julhelg. Jag lyckas ju alltid tappa bloggandet efter jul av olika anledningar; 2016 pga kärlekstrassel och stress, 2017 pga långa dagar med både skola och jobb, 2018 pga graviditet och illamående. Sen är jag tillbaka till sommaren eller hösten igen, och då kring juletider vill jag ju ha juliga inlägg. Vilken tur då att jag alltid har bilder från förra julen till godo!
 

23 december | Lilla julafton hos mamma
 
 
24 december | En julafton i snöskrud. Julaftonsmorgon hemma. Kvällen spenderades med Kims släkt hos hans föräldrar.
 
 
25 december | Åkte ner till Härnösand för lite julgröt hos pappa och Nina




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback