3 m å n a d e r

 
2 december - Luna 3 månader
 
Natten till måndag åkte jag dit jag med. Magsjukan. Antar jag. Tömdes på allt. Måndag och tisdag har jag istället varit förstoppad. Wtf, kroppen? Orkade mig ändå upp i måndags för att ta dessa bilder, trots värk i hela kroppen. Ivy tjatade på mig och tog fram massa glitter.
 
Lunas tredje månad har swishat förbi. Hon är ännu mer vaken nu och ibland avbryter hon diandet för att titta upp på mamma. Ibland med ett leende, ibland bara av nyfikenhet. Hon börjar hitta sina händer - att äta på dem är kul. Märker också hur långt hon börjar se. Hon sover fortfarande bra i vagnen, men har oftast vaknat väl hemma. Mammas bröst är bäst, men skötbordet är också ganska soft.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback