Tattoos of 2017

 
För två veckor sedan tatuerade jag mig. En födelsedagspresent från Kim och 2018:s första (och förmodligen enda) tatuering. Det är dock inte den detta inlägg ska tillägnas - utan förra årets tatueringar.

April 2017: Lord James Silverstein
Den här tatueringen har redan fått ett eget inlägg och är nog min absoluta favorit. Min lilla fluffboll ♥
Artist: Hanna Löfdahl, Big Street Tattoo, Örnsköldsvik.

 
November 2017: Bä bä vita lamm
2007 började jag lyssna på Fall Out Boy. Det är fortfarande ett av mina favoritband. Så tio år senare tatuerade jag in fåret på omslaget till det första Fall Out Boy-albumet jag köpte / föll för som hyllning till dem.
Artist: Emilia, Wild Born Tattoo, Umeå

 
December 2017: Ett paraply
Och band-nörderierna fortsätter. Detta paraply representerar (förutom att det är sjukt fint) Bring Me The Horizon för att de råkade ha detta paraply på ett av deras album - That's The Spirit. Inte mitt favoritalbum, men BMTH råkar vara ett av mina favoritband.
Artist: Robin, Wild Born Tattoo, Umeå

 
December 2017: Abducted by aliens and they left a mark
Samma sittning som ovan. Varför inte fortsätta gadda kroppen med favoritband? Denna radda av obegripliga tecken står för Fall Out Boy, Avenged Sevenfold (som brukar förkortas A7X, can you see what I did there?), We Came As Romans, samt Twenty One Pilots, varav endast de sista två har sina officiella logos där på min underarm.
Artist: Robin, Wild Born Tattoo, Umeå

Årets tatuering är inte fullt lika nördig. Det är dock en utbyggnad av denna nördiga gaddning från 2014. Men det är väl inget fel i att vara lite nördig?



▾ Wifeey säger:

så fina din tatueringar är :D

2018-10-12 ✖ 13:26:35
http://wifeey.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback