Vi tar vid där vi lämnade senast

 
Den 18 februari 2018 höll jag på att spricka av känslor. Det fanns ett ämne jag behövde skriva av mig om. Minns ni?
Sedan gick det väldigt snabbt utför. Allt föll isär. Igen. Payback is a bitch I guess. Och med det dog även skrivglädjen.

Den 17 november 2017 var den sista gången jag bloggade dessförinnan.
Det var väl ungefär då jag och Kim åkte till Stockholm för att se Rise Against och Sleeping With Sirens.

Hade en fin jul. Första julen i huset.

Skolan. Jobbade ihop med Vanessa och Hannes vilket resulterade i vänskap. Den första lite tightare än den senare.
Gjorde mindre och mindre träarbeten och mer och mer kakel, sen hade jag praktik på Skanska / NUS i Umeå i två månader. Det var en lärorik men stressig tid.

Och nu har det varit sommar. Värme. Sol. Då mår jag bra. Och två veckors ledighet. Det behövde jag.
Solat, badat, geocacheat och hittat massa coola locations. En sväng till Furuvik. Bara bra.

Nu har jag bara en månad kvar på Movant (skolan). Måste hitta en praktikplats. Eller lärlings-plats. Stressen. Paniken. Jag har ju Burger King att falla tillbaka på, men vill inte fastna där.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback