T W E N T Y F I V E

 
It's your barfday gurl! Hell yaaas! Nu är jag tjugofem år gammal. An adult for real.

Har haft en riktigt fin torsdag och en hyvens födelsedag. Började dagen med att jobba ett tretimmars-pass som var hur chill som helst. Wow, tack Burger King för bästa födelsedagspasset. Och ikväll har vi (mamma, Kim, Ivy, Harriet + hennes bebi) firat mig med middag på Il Romanos. It was perfect.

Nu är min plan att fira mig hela helgen lång. Tjugofem är ändå ganska stort. Fika med tårta på söndag, filmmys på lördag och fezt imorgon (om jag så får gå på krogen själv).



▾ Mirano säger:

Grattis igen (och i efterskott)! :D

Svar: Tack så mycket! ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2017-09-10 ✖ 10:35:10
http://miranodesign.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback