Den där Danzig

 
Jag brukar vara emot att ha bandprydda tröjor om jag inte gillar / lyssnar på bandet i fråga (like, vem skulle gå runt med en One Direction-tröja utan att gilla dem? Eller? Haha, I dunno), meeeeeeeeeen jag gjorde ett undantag. Danzig-tröjan var för fin för att låta bli. Istället är Danzig ett fint minne från Metaltown 2013. Kim och jag. Vi hoppade runt i publikhavet till deras spelning som om vi vore fulla, fast vi bara vara höga på livet och festivalglädjen. Det var underbart.

Detta var i juni och mitt hår var mellan färgningar, men fett coolt ändå.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback