Flyttkaos & triangeldrama


Januari var en jobbig månad. Kaos, väldigt mycket kaos. Pallar inte kaos.
Flyttlådor, stress. För många känslor på samma gång. Heartbreaks. Jag är så himla dålig på att göra val.

Jag saknar att blogga. Jag saknar att pyssla med Ivys fotoalbum och min dagbok. Daaaaaaamn.
Frågade om min framtid, och "Kraften kommer alltid att vara med dig", so I guess I'll be okay.



▾ Karin säger:

Åh jag har saknat dig <3 Har kikat in här nästan varje dag x) Hjärtesorg är den svåraste sorgen som finns. Jag tänker på dig fina. Kram

2017-02-06 ✖ 17:03:05
http://forevermore.blogg.se

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback