Februaribarn

 
6 februari: Bästa mormor fyllde 96. Tillsammans med mamma skulle jag och Ivy hem till henne och fira med semlor, meeeeeen så dök min kära kollega inte upp i tid, så jag fick täcka för honom och därmed sluta 16 istället för 13, som i sin tur ledde till att jag fick ställa in semelkalaset. Buhu, sadface. Får ta det lite i efterskott, tror inte mormor bangar besök och fika liksom.


8 februari: Grattis Malin! Två dagar senare bjöd hon mig på fika på Lundbergs (fast det borde vara tvärtom), och jag bjöd på en liten present. Den innehöll filmen Nånting måste gå sönder (2014). Vi måste se den snaaaaaaart.

10 februari: Min kära son har hunnit bli hela fyra år gammal nu. Bästa Jamie, finaste tatten i hela världen. Och bittraste?

Och såklart, 9 februari: Finaste Jimmy Sullivan. RIP.




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback