Time is gold

 
Håller på att förbereda mig mentalt för allt jag egentligen vill skriva om. Tills vidare: En sån där blogglista.
 
Sommar, höst, vinter eller vår, vilken föredrar du?
Sommaaaaaaaaaaaar. Ja, även då den varit vädermässigt värdelös som denna. För att jag älskar att gå barbent. Och jag hatar att frysa.

Är du beroende av något?
Lypsyl.

Var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
Jag är inte så spontan av mig, så tanken på att knäppa med fingrarna och vara precis vart jag vill i hela världen nästa sekund ger mig panikkänslor (samtidigt hade det såklart varit oerhört häftigt). Så jag är rätt nöjd med var jag sitter just nu faktiskt. Men om jag får minst en dag att planera hade Thailand suttit rätt fint alltså.

Vilket är ditt favoritgodis?
Lindorkulor är typ det godaste som skapats i denna värld, okej?

Vilken är din favoritaffär?
Ica Kvantum.



Är du en morgon- eller kvällsmänniska?
Kommer för alltid att vara en kvällsmänniska. Det är som att jag bara är halv innan klockan sju på kvällen, och efter det vaknar jag till liv.

Har du blivit sydd någon gång?
Ja, efter att ha klämt ut en Ivy. Så gissa var.

Är du blyg?
So they say (ja, det är jag).

Vill du gifta dig?
Endast i mina avlägsna fatasier.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Bensin. Äger sedan maj min första bil någonsin, och ibland behöver den tankas, heh.

Vilket är ditt favoritnummer?
Sju. Att jag är född den sjunde är inget annat än en slump.

Vilken var den senaste filmen du såg?
Source Code (2011) med bl.a. Jake Gyllenhaal. Älskar den.

Hur såg du ut som artonåring?

Vad behöver du mest just nu?
En miljon svenska kronor. Men en god natts sömn och kramar duger gott och väl.

(har snott frågorna från diverse listor jag fann vid en googling för ingen dög i sin helhet)




Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback