Barfday gurrl

First thing's first: I will not make excuses for talking like the American version of fjortisspråk
 
Hallå! Jag fyller år idag! Fyllde. OMFG. Tjugofyra. Jag känner mig gammal. Alltså, det är tre personer på mitt jobb som är äldre än mig. TRE! Jag är inte 100% säker, men ändå. Fast det är nog snarare så att jag är äldre än jag känner mig. Typ "Men jag är ju fortfarande 19, högst 22, for real". Jag tror att alla är äldre än mig men så ba "Va? Jaha, du var 94:a". Killen som intervjuade mig tillsammans med min chef är 95:a. Och här är jag ba "What is life? Vem är jag ens?".

Okej. Nej. Jag är bra. Jag var världens största procrastinator. Jag hade ett jobbigt år, och ett utan motivation. Jag försökte tända eldar, men det var storm. Men nu är jag okej. Jag är bra. Jag har ett barn, som jag älskar mest av allt på hela jorden. Jag har ett jobb, som jag trivs med. Jag har mina drömmar, igen.
Jag har gjort två vloggar och en kortfilm i år. Jag har spelat in ytterligare två vloggar utan att känna mig obekväm framför kameran. Det är progress. Och jag har två konserter inplanerade. Life is good. *klappa-händer-emojin*

Jag är förkyld. Jag har jobbat hela dagen, både i kassa, kök och nääästan DT (drive thru) också. Kim har firat mig lite, mamma och Stefan var här och sa grattis och på fredag ska jag ha kalas! Woho!



▾ Mirano säger:

Grattis! ^^

Svar: Tack!! ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-09-08 ✖ 14:50:44
http://miranodesign.blogg.se/
▾ Ellie säger:

Grattis i efterskott! ^^ Hoppas kalaset blir nice! :)

Svar: Tack så mycket! Det blev det! Ska visa min tårta i näst-nästa inlägg ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-09-09 ✖ 14:09:47
http://elliemariah.tumblr.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback