Sometimes to stay alive you gotta kill your mind


Mina Belgien-naglar. Mitt favoritlack Just Lanai-ing Around från OPI och en liten TØP-logga. Orkar inte strula med mer komplicerad nailart än så här då jag tvingas ha korta naglar.

Ser fram emot att dela med mig av alla Belgien-bilder!

 
Kom hem från Belgien i lördags, spenderade resten av helgen i Stockholm och kom hem till Örnsköldsvik i söndags kväll. Igår sög. För två veckor sedan gick Kim tillbaka till jobbet efter föräldraledigheten, och igår hade Kim öppningspass medan jag hade stängningspass. Jag sov när han drog till jobbet och han sov när jag kom hem. När han slutade började jag. Vi träffades alltså inte alls. Det var första gången detta hände igår, men absolut inte sista. Skulle vara fint om åtminstone en av oss kunde ha ett 7-16- jobb.
För Ivy går det i alla fall hur bra som helst. Hon är inskriven hos en dagmamma som dessutom också råkar vara hennes farmor, och hon trivs hur bra som helst. Kul!



▾ mamma säger:

Å, vilka fina bilder och vackra naglar! Kram

Svar: Tack!
Ida ☯ the sky under the sea

2016-11-23 ✖ 12:18:23

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback