Nobody missed me anyways

 
Scheisse. Tog visst en oplanerad, relativt ofrivillig bloggpaus på tre veckor.
Tiden bara försvinner. Hatar det. Inspirationen försvann också, men nu är den tillbaka.
Men allt jag helst av allt vill göra prioriteras bort. Nu har det börja värka i hjärtat av saknad. En vilja av att fly allt har börjat växa.
Jag har fyra timmar varje kväll. Fyra timmar för att jag går och lägger mig för sent. Fyra timmar om jag inte jobbar stängning. Fyra timmar där allt ska få plats. Tänk om jag jobbat heltid.

Brukade hata såna som mig. Att blogga sällan är okej så länge det är regelbundet, sa jag. Säg, var tredje dag. En gång i veckan. Inte tre dagar i rad följt av veckor av tystnad. Börjar genast tänka på Dan Howell, min favorit-Youtuber. Jag har blivit honom, minus alla side projects.
Men egentligen, vad spelar det för roll?
Vet bara att jag inte vill göra slut med bloggen.
Den får dö då internet slutar existera.

#firstworldproblems #stressedout




▾ Sóley säger:

Hoppas du får tillbaka inspiration till att blogga igen. Kramixx

2016-11-06 ✖ 00:07:28
http://samelsdttir.blogg.se
▾ Ida D säger:

Jag har saknat dina blogginlägg! Men livet kommer emellan, som för mig, några månader varje gång x''DD

Kul å se vlogginlägget btw! Jisses vad Ivy vuxit! (förstås!) Sku va fint å ses till jul tyck jag :D
Kram å bloggpepp!

Svar: Det gör ju det. Har typ aldrig tid att läsa bloggar heller, men har fått mig att inse att jag faktiskt inte behöver läsa exakt allt, ibland är okej (vilket borde vara självklart, men mitt huvud har ju sina idéer) .
Kul att du gillade vloggen! Hon är jättestor helt plötsligt, börjar fundera på om det fortfarande är okej att kalla henne bebis... ^^
Skulle va jättekul att ses till jul:D
Ida ☯ the sky under the sea

2016-11-06 ✖ 21:42:57
http://idreaido.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback