Belgien | Dagbok, del 1


Tisdag 16 november
Hej då Sverige! Efter en natt på Arlanda med minimalt lite sömn. Kul.
Brorsan fick fönsterplatsen på flyget eftersom han inte flygit på sju år, och aldrig utomlands.


Frukost på Hi! Brussels på flygplatsen i Bryssel. Våffla!

Det är så himla lätt att flyga till ett annat land, men att ta sig från flyplatsen är alltid lika kul. Och förvirrande. Man ba "Jaha, nu då?". Speciellt när allt står på Franska eller Flamländska. #rookie



♥ Vackra gamla lägenheter och townhouses ♥
Vi bestämde oss för att gå till hotellet. Bästa sättet att ta in nya städer.

 
Stationsbyggnaden intill vårt hotell var fab.
 
 
Min kära bror var desperat efter hårspray (not kidding) så vi gick till Lidl.
Jag använder inte hårspray så jag köpte andra saker istället. Ätbara saker.

 
Spanade in vackra dörrar och stod under skyltar jag inte begrep.

Efter flygplatsens tågförvirring fick vi vår revansch då vi tog oss an Bryssels lokaltrafik.
En spårvagnstur och en liten promenad tog oss till arenan Forest National.


Street food utanför arenan. En rätt skum burgare och Jupiler, deras standardöl (tydligen).

 
Avslutar med "Josh Dun killin' it on top the crowd". Trees



▾ Bunny Therése säger:

Åh så fint! :D

2016-12-01 ✖ 09:10:18
http://bunnydrugz.blogg.se/
▾ Daniella 🌙 säger:

vad mysigt att åka utomlands för konserter <3

Svar: Ikr! Läste någonstans "When my favourite bands are on tour, I don't look for the concert in the city closest to where i live, I look for the concert in a city where I've never been before" och jag ba åhw. Hade dock behövt vara lite rikare för att göra det för varje konsert ^^
Ida ☯ the sky under the sea

2016-12-01 ✖ 11:15:52
http://vapenbroder.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback