They make mah heart melt away

Bildkällor: 1 | 2
 
Såg precis klart American Story Hotel: Hotel. Jag har inte hört så mycket åsikter / tankar om den säsongen (kanske för att inte bli spoilad), men själv tyckte jag om den. Bra. Fick Murder House-vibbar i början (vet inte om någon säsong kommer toppa den, dels för det sentimentala värdet i att den säsongen liksom var hösten 2011 för mig) pga alla spöken som lever vidare med byggnaden. Tappade intresset vid avsnitt två, men sedan tog det sig igen. Säsongsavslutningen var väldigt fin. Tristan och Liz tillsammans. Aw. Det var egentligen bara det jag ville säga. I ship them so much. Blev tårögd då de återförenades. Hatade The Countess så. mycket. för att hon SPOILER dödade Tristan. Men nu får de leva lyckliga i alla sina dagar ♥



▾ Ida Lindborg ♡ säger:

kanske värt och börja se :)

Sv: haha ville inte heller första halvtimmen, men är så envis :D

2016-03-02 ✖ 09:59:41
http://youknowiidaa.blogg.se/
▾ Twiggy säger:

Tyckte den tappade en hel del där i mitten, jag älskade dock countess haha, fast mest för Lady Gaga :3

Svar: Jag tyckte om henne tills hon dödade Tristan, blev så arg, annars <3<3<3
Ida ☯ the sky under the sea

2016-03-02 ✖ 10:43:09
http://zalonia.com
▾ linah säger:

åhh måste kolla!! <3

2016-03-02 ✖ 12:04:34
http://nouw.com/linaheve

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback