Snöutflykt i solskenet


28 februari

Förstora skor för att få plats med tjocksockar. Täckbyxor så att en kan leka i snön trots att en är vuxen. Och korvgrillning såklart.



▾ Daniella 🌙 säger:

åh vad mysigt väder ni har där uppe <3

och varje gång jag kommer in på din blogg så tänker jag att du är galet grym på kodning och design, så jag ville bara säga det till dej!

Svar: Rätt ofta i alla fall ^^ Nu är det dock typ slask... // Åh, tack! Glad jag blir! Tycker egentligen sånt är jättesvårt och förstår inte så jättemycket (har typ googlat det som inte är standard i blogg esses gamla designer), så jag vet inte om jag fått min design att se mer komplicerad ut än den är, haha x)
Ida ☯ the sky under the sea

2016-03-11 ✖ 03:42:04
http://vapenbroder.blogg.se/
▾ Twiggy säger:

Men åååh så mys ♥

Svar: Ja <3
Ida ☯ the sky under the sea

2016-03-11 ✖ 18:35:46
http://zalonia.com

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback