The eighth wrecking update

 
Stand here (wipe your feet, jump up and down). Mamma fot, bebis fot och en blå fläck från en Jamie, men han hade uppenbarligen för hårig tass för detta.

 
Poke holes in this page using a pencil. Det är en arg man med två vapen som skjutit hål i en vägg. Djupt.

 
Draw fat lines and thin, pushing really hard with the pencil. Första gången jag ritar en tiger. OMG. Jag hatar att rita djur, åtminstone "verklighetstrogna" sådana, men jag behövde något på den vänstra sidan. Plot twist: Jag tryckte inte hårt med pennan. Vilken rebell.
 
 
Tear strips, rip it up! Rainbow, unicorn strips! Här ser ni för övrigt spår av "Glue, staple or tape these pages together". I did that alredy.



▾ Daniella 🌙 säger:

😍😍😍😍😍

Svar: :D<3
Ida ☯ the sky under the sea

2016-06-03 ✖ 19:45:22
http://vapenbroder.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar:
OBS! Om en inte har något snällt att säga är det bättre att hålla käften, puss.

Namn:
Stammis?

E-mail (bara jag ser):


URL (så att jag kan hälsa på hos dig):


Skriv en rad eller två...


Trackback